Hoppa till innehåll

Ny kontaktperson OBOS

Hej kära medlemmar,

Vi har fått en ny kontaktperson för OBOS eftermarknad, nämligen Rachid Mohamed. Ni kan nå honom på telefonnummer 010-4341542 eller via e-post på mohamed.rachid@obos.se.

Vi vill också uppmana er alla att anmäla era garantiärenden till OBOS, särskilt för de som flyttade in under 2021, då garantiperioden snart löper ut.

Garantibesiktningen, som äger rum efter 2 år, kommer att genomföras senast i maj 2024. Mer information om detta kommer att tillhandahållas vid ett senare tillfälle.

Med vänliga hälsningar, Styrelsen

Dear members,

We have received a new contact person for OBOS after-sales, namely Rachid Mohamed. You can reach him at telephone number 010-4341542 or via email at mohamed.rachid@obos.se.

We also want to encourage all of you to report your warranty cases to OBOS, especially for those who moved in during 2021, as the warranty period will soon expire.

The warranty inspection, which takes place after 2 years, will be conducted no later than May 2024. More information about this will be provided at a later date.

Best regards, The Board